Träning vecka 12
Återigen känner jag att jag kunde fått in något pass till, trots en rätt bra träningsvecka. Problemet är att jag vill alldeles för mycket, gärna 4 styrkepass och tre löppass och några yogapass liksom. Ska nog sluta jobba så jag hinner träna hela tiden, haha! 

Måndag: 30 min yoga med Yogobe. 


Tisdag: Styrkepass underkropp från Styrka för kvinnor, steg 2. Alltså. Herregud. Den träningsvärken jag hade i tre dagar efteråt var inte att leka med. Mycket bra pass nu i steg två och kul med lite mer variation! 

Onsdag: Styrkepass överkropp från Styrka för kvinnor, steg 2. Träningsvärk härifrån med, men inte så galet som från dagen innan. Bra pass! 

Torsdag: Vila

Fredag: Backintervaller. Efter en förmiddag med våffelfika och godis kände jag ett behov av att röra på mig, så jag och svärmor sprang 10 intervaller i backen vid lekparken medan barnen lekte där. 

Lördag: Vila

Söndag: Ca 6,5 km löpning. Återigen ett pass med svärmor efter alldeles för mycket utsvävade. Känns i alla fall bra att ha fått till ett par pass i helgen trots allt onyttigt, brukar ofta gå hand i hand annars, att man inte orkar efter massa skräp man stoppat i sig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress