Fördel med nattjobb
Jag jobbar ju framför allt dag nu sedan jag slutade vidareutbildningen i januari (jobbade i princip enbart natt tidigare), och trivs bra med det. Har ju dock en del nätter, och det har en del fördelar! Dels drar det ner min arbetstid lite (jobbar heltid just nu och det blir ganska mycket tycker jag) och dels får man lite dagtid hemma själv ibland! Jag lämnar alltid Juno på förskolan vid 10.30 när jag ska jobba kväll eller natt, för att hon inte ska komma mitt i vilan. Och ska jag jobba kväll så börjar jag 13, och brukar då passa på att träna innan jobbet. När jag ska jobba natt lägger jag mig dock inte förrän 14 ungefär, och då hinner man lite mer! Nu när det är fint väder är det perfekt, 12-14 kunde jag passa på att ligga och sola. För vila måste jag ju göra även om jag inte lägger mig för att sova förrän omkring 14. 

Lovely! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress