Konfirmation (efter alldeles för lite sömn...)
Jag kunde (tack och lov) flexa hem från jobbet vid 5 efter andra natten igår morse. Klockan 10 skulle jag nämligen befinna mig i kyrkan för lillasysters konfirmation... Så, vid 8.30 (efter 2,5 timmars sömn) pallrade jag mig upp (M jobbade), lyckades göra i ordning mig och barnen och vara i tid i kyrkan. Inte så illa ändå! 


De klarade sig så bra i kyrkan, lillasyster sjöng så fint och de hade lite skådespel. Trevligt upplägg! 

Efteråt åkte vi vidare hem till dem för lite pajbuffé och fika. Jag fick en alldeles egen efterrätt bestående av nyttig hallonpaj, PruPud vanilj och kvargchokladbollar. Så himla gott! 





I konfirmationspresent hade vi köpt en skyddsängel-ljuslykta och en berlock med ett kors till hennes Thomas Sabo-armband. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress