Bröllopet - Hos frisören
Då har vi minsann fått korten från fotografen (bara 277 st...) och det är äntligen dags för lite bröllopsinlägg! Alla bilder är tagna av Linnea Olsson Photography.
 
När vi hade fixat i ordning det sista som kunde förberedas här hemma på morgonen så begav jag och barnen oss till frisören, tillsammans med lillasyster och kusin. Jag hade bokat hos min "vanliga" frisör, på Hårloftet i Rödeby. Hon hade dukat upp så fint när vi kom dit!
 
(OBS! Bild från mobilen - ej fotografbild)
 
Jag hade med mig lite inspirationsbilder och visste väl inte exakt vad jag ville ha, utom att det skulle vara lite "slappt" och gärna med någon fläta i. Hon löste det såklart hur bra som helst! Även Junos hår blev så fint så, hon sa att hon ville ha allt utom lite där fram uppsatt, och så lite lockigt. Sötnosan vet vad hon vill! Kusin fixade Meja och lillasyster, och Meja ville ha det mesta nedsläppt i stället. Alla blev så nöjda! Och snygga minsann!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress