Träningslust

Alltså idag så ÄNTLIGEN! Jag har under ett par års tid - eller i alla fall något år - tränat ganska bra. Inte tänkt så mycket eller haft några undanflykter, utan bara gjort liksom. Sen kom den där onda höften i augusti och förstörde min bra:iga rutin. Självklart kunde jag tränat mer än jag gjort ändå, men var liksom inte alls sugen när jag inte kunde träna som jag brukade. Men som jag skrev förra veckan provade jag att springa lite och idag på träningen kände jag äntligen att jag hade fått tillbaka min lust och känsla för träningen! Styrkepassen på sista tiden har jag mest kämpat mig igenom och inte alls tyckt varit roliga, eller tagit i något extra, men idag var det liksom "som vanligt" igen.

Jag passade på medan Juno var på kyrkans barntimmar och hade därför lite extra lång tid på mig, drygt en och en halvtimme. Körde fem set marklyft (som jag inte kört sedan innan sommaren tror jag), benstyrka och sedan efter en timme gick jag 30 minuter på bandet i 10 graders lutning. Så skön trötthet! Kommer ha galet med träningsvärk imorgon, så värt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress