Cypern, dag 1 - Junos födelsedag!
Dagen efter bröllopet åkte vi tillsammans med mamma o Co. ner mot Skåne för att på måndagen åka vidare mot Kastrup och Cypern. Att det inföll precis efter bröllopet var egentligen mest en slump, då vi egentligen åkte dit för att fira mammas 50-årsdag.

Vi vaknade upp tidigt tidigt på morgonen på ett hotell i Malmö som låg alldeles vid tågstationen i Hyllie, hur smidigt som helst. De hade dukat upp en liten enkel frukost till oss i receptionen eftersom vi skulle åka så tidigt, så vi fick i oss lite i alla fall. Därefter gick vi vidare mot tåget och Juno fick även öppna ett par födelsedagspresenter!

Väl på Kastrup gick incheckningen smidigt och vi åt sedan en lite mer rejäl frukost innan det var dags att boarda planet.

Resan gick smidigt och vi landade på ett väldigt varmt Cypern och hann svettas en del innan bussen körde mot hotellet. På hotellrummet stod en ishink med mousserande och en fruktskål och väntade (tack mamma!) och vi hann sedan tack och lov få en eftermiddag vid poolen även första dagen - skönt!

På kvällen blev det middagsbuffén och lite födelsedagsmiddag för Juno. Barnen tyckte det var spännande att själva gå och välja bland så mycket mat, och efter maten kom ett par stycken ur personalen fram med ballonger och en tårta och sjöng för Juno som blev både blyg och jätteglad.