Melodifestival på fritids
På påsklovet hade fritids planerat Melodifestival på torsdagen. Jag hade jobbat natt men lovade Meja att stanna uppe för att titta. Jag kunde ju inte missa så länge som hon laddat för detta! Hon hade valt en låt från filmen Sing vi såg i vintras på bio, och kollat massor på videon och övat. 
 
När vi väl kom dit på morgonen efter att vi hade gjort oss i ordning och det satte igång hann två låtar gå innan det plötsligt smällde till mitt i en låt och strömmen försvann... Hur ofta blir det strömavbrott? Som dessutom pågår i ett par timmar... Det var bara att traska hem och lägga sig. Och sedan gå upp igen när fritids ringde och meddelade att det skulle dra igång igen. Trött som tusan! Men vad gör man inte för barnen?! 
 
 
Hon och hennes kompis gjorde ett så bra jobb och jag var glad att jag gick upp för att titta på det. Men sen slocknade jag stenhårt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress