Spa-besöket som kom av sig
Ja här inne har det ekat ordentligt de senaste veckorna. För några veckor sedan var jag, mamma och syskonen på spa i Kosta och fick där plötsligt ett chockbesked och jag har inte riktigt haft tankarna på bloggen, såklart. Eller tankar har jag haft, men har liksom inte haft lusten att skriva och inte vetat VAD jag ska skriva. Allt har liksom känts så futtigt. Menmen, vidare måste man ju gå och livet fortsätter ju faktiskt i en rasande fart även om man ibland känner att det satts på paus en stund. 
 
Jag har ärligt talat fått lite kramp i magen av att ens ta fram bilderna nedan, men nu känner jag att det känns okej. Innan beskedet hann vi äta en fantastiskt god frukostbuffé och njuta en stund av poolen, bubbelpool och kall pool ute och bubbelpool inne. Men ingen av oss vill nog tillbaka på ett bra tag, dock inte pga något fel på stället, det var fint och jag kan rekommendera det. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress