BarnensGård-födelsedag
Jag har lovat barnen hela sommaren att vi skulle åka till Barnens Gård någon gång under sommaren. Såklart passade det ju bra när Juno fyllde år för att hitta på något kul. Tyvärr så var M iväg, men jag var ledig med barnen. De hade laddat så mycket inför detta och var väldigt peppade och glada när vi kom dit. Och det höll sig faktiskt ganska bra hela dagen! Ibland kan det bli lite tjafsigt och så när det är "bara barnen" och så tröttnar jag lätt när det är bara jag, men de var glada och nöjda och därmed jag också :-) 
 
 
Det lektes i lekparken, klappades getter och griskultingar, hoppades studsmatta och så, innan vi åt hamburgerlunch och red ponnyridning. 
 
 
Övade på att köra bil gjorde de med... 
 
 
Och så badade vi förstås! Vädret var hyfsat skönt tack och lov, så barnen badade först lite själva i lilla poolen, och sedan åkte de ringar lite själva innan jag med hoppade i och vi åkte ringar i stooora kanan och så några gånger. Härlig födelsedag! När vi kom hem hade Juno beställt tacomiddag, vilket fick avsluta dagen. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress