Bröllopsdagen <3
I söndags var det dags för vår allra första bröllopsdag. Vi hade planerat att gå ut och äta på kvällen mellan mina jobbnätter (härligt att planera in trenätters jobbhelg när man både fyller år och har bröllopsdag...). Vi hade bokat bord på MontMartre i stan, dels för att vi alltid varit nöjda där, och dels hade vi presentkort kvar där sen i julas. Barnen gjorde sig i ordning ordentligt, och skulle såklart återanvända bröllopsklänningarna. Jag vågade inte riktigt använda min dock ;-) 
 
 
Jag och M körde säkert kort med Toast Skagen till förrätt och sedan åt jag ryggbiff och så blev det lite alkoholfritt vin till. Så gott allting! Barnen åt laxpasta och åt faktiskt riktigt bra för en gångs skull. 
 
 
Det blev en trevlig kväll trots jobb och mätt och nöjd åkte jag sedan mot sista jobbnatten för den helgen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress