Min födelsedag
I lördags var det dags för mig att fylla år. Ett enda år kvar till 30, galet ju! 
 
I alla fall, jag jobbade nätter i helgen och sov mig därför igenom första halvan av dagen (sov dock hemskt dåligt) och pallrade mig sedan upp och bakade en efterrättskaka eftersom vi skulle få lite besök på eftermiddagen. Det blev en amerikansk cookiecake (googla, såå god!). 
 
Därefter kom M:s föräldrar och bror med familj på lite middag och fika. Till middag blev det Texas Longhorn's goda ribs med potatisgrejer i ugnen och M:s mammas goda coleslaw. Och så då cookiecaken till efterrätt.
 
 
M överraskade mig med att ha planerat och beställt födelsedagspresenter, jag fick av honom och hans bror med familj ett par korta träningsbyxor, en Frozzybox och ett par nya dragremmar till gymmet. Superbra ju! Även M:s föräldrar hade shoppat, fick en fin tunika och ansiktsmask. 
 
 
Även av mamma o co fick jag träningsbyxor, långa dock. Perfekt ju! Jag tror dock folk tycker jag ska bli lite mer hälsosam efter denna sommaren... ;-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress