Bröllopet - Festen
Här kommer lite blandade bilder från "festen" under eftermiddagen och kvällen. Förutom en hel massa mat blev det tal av M:s mamma, min pappa och min mamma. Mycket fint alltihop, och alla väldigt olika upplagda. Jag och M fick även en liten utmaning i att hålla upp rätt sko beroende på vem ett påstående passade bäst på. Väldigt kul och vi var fakiskt väldigt samspelta! Gästerna fick även på vägen från "minglet" till partytältet gå en liten tipsrunda med frågor om oss, så självklart hade vi även prisutdelning för detta. M:s pappa blev vinnaren och fick stor ära samt en prydnadsdödskalle. Medan jag och "bröllopsföljet" var uppe i skidbacken för fotografering hade gästerna fått fylla i gästblad som vi sedan fick i ett kuvert i sovrummet på natten. Fantastiskt kul att gå igenom, läsa och skratta åt innan vi somnade. Allt var fixat och uppstyrt av bästa C som vi hade som toastmaster och serveringshjälp. Jag har sagt det tidigare och säger det igen, dagen hade inte blivit så bra som den blev utan henne!
 
Första delen av bilderna är tagna av Linnéa som vi hade som fotograf, resten är från min egen kamera.
 
 
Det blev till och med tryckare till sist! Till Through glass.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress