Mitt 2016 - April till Juni
April
 
Meja var Saraha i deras lilla melodifestival på fritids. Det övades in i det sista inför körens stora konsert tillsammans med Sandgrenska manskören och den gick av stapeln. Det var kalas & barnkalas, och babyshower för en fin vän.
 
 
Maj
 
Meja hade balettuppvisning/-avslutning. Jag var iväg på kursen ENPC i lund genom jobbet, som var superbra! Finvädret kom när maj kom och det grillades både hemma och med vänner. Vi var på cirkus Bambino och lillasyster konfirmerades. Jag var själv med Juno på Leos lekland och svärmor tog examen. Jag och M gick på en liten föräldraledighet i slutet av månaden.
 
 
Juni
 
Vi var på en halvlyckad resa till London, med nästan-missat flyg, febriga barn, regn och en del stress. Vi var på dop x 2, firade födelsedagar av kusin och lillebror som fyllde 20 och 18 och vi var på familjedag på travet. Vi avslutade föräldraledigheten igen efter fina dagar. Meja hade sin första skolavslutning och vi började byta panel på huset. Och så var det ju förstås midsommar, som var sjukt varm och spenderades delvis på jobbet för min del.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress