Mitt 2016 - Oktober till December
Oktober
 
Jag, Meja och några till var på Rock of 80's i Växjö. Meja lagade mat lika ofta som mig ungefär, och vi var på middag hos M:s syster. Vi avslutade månaden med halloweenmiddag med vänner här hemma. Känns i bloggen som att det var en väldigt lugn månad. Minns att jag jobbade ganska mycket för att kunna få ihop lite ledighet till höstlovet.
 
 
November
 
Jag hade ett par dagars höstlov med barnen, och vi var i stan och pysslade och mös hemma. Jag & M var med pappa & E på Jäkelskap i kikar'n på Konserthuset. Vi julbakade, packade till Thailand och var på 1-årskalas för barnens lille kusin.
 
 
December
 
Första dagen i månaden åkte vi hemifrån och spenderade ett par veckor i Thailand. Helt ljuvligt! När vi kom hem förbereddes det sista till julen och vi firade jul, hade lite jullovsledigt och avslutade såklart med att fira nyår. M har avslutat året med att vara sjuk också, genomförkyld, febrig och yr.
 
 
Nu ser vi fram emot ett förhoppningsvis fantastiskt bra 2017!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress