Bröllopssång
Hela juli har, roligt nog, varit fullbokade med bröllop. Första helgen var jag ju själv på morbrors bröllop, och sedan har jag varit inbokad att sjunga på ett de andra tre helgerna. Tur att ingen hade samma helg - har inte varit tvungen att tacka nej till något! 
 
Första helgen var det ju 20-talsbröllopet jag redan nämnt, sedan var det bröllop i Amiralitetskyrkan de två följande helgerna. Första gången sjöng jag Utan dina andetag och When you say nothing at all. Andra gången blev det Du är allt Det vackraste. Fantastiskt fint ljud i den kyrkan märkte jag, klart och fint. Och så är den ju dessutom väldigt fin! 
 
 
Om ni vill höra klipp från det sista bröllopet så finns det på min Facebooksida: Solist i Karlskrona. Klipp från de andra kommer kanske också där så småningom :-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress