Första doppen & räkmacka
Förra onsdagen var vi lediga ihop hela familjen. Det hör inte till vanligheterna att jag och M prickar in samma lediga vardag, och att Meja dessutom hade studiedag var liksom pricken över i:et. Som en extra bonus hade vi dessutom sommar! 
 
Vi tyckte att detta tillfälle krävde att vi hittade på något, så vi packade ihop oss och åkte en sväng till stranden på Saltö, jag solade och övriga tog faktiskt dessutom årets första dopp - innan ens maj var över, brr. Jag kräver lite mer värme innan jag hoppar i... 
 
 
Vi åkte sedan vidare för lunch på Saltö fiskhall där vi alla blev väldigt nöjda med maten. Jag och M åt varsin REJÄL räkmacka och barnen delade på en laxmacka. Fantastisk service och flexibla med barnen dessutom, blir fler besök där! 
 
 
Vi åkte sedan vidare till dagens spännande huvudmål. Vi skulle nämligen på sista mötet med arkitekten inför vår utbyggnad som ska dra igång så småningom. Mycket spännande! Vilken dag det blev :-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress