Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten förberedelse

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills FitnessFighten kör igång, ni är väl med?! :)

Idag har jag tagit måtten som ska vara tagna, d.v.s. vikt, midjemått, vilopuls och foton. Det har gått längre än jag trodde :( Vägde mer än jag gjort på över 1½ år, och vilopulsen var betydligt sämre än jag trodde. Att se fotona var inte heller skoj, så nu jäklar! Jag ska kämpa, kämpa, kämpa den närmsta månaden! Följa programmet till punkt och pricka och förhoppningsvis även träna något extrapass utöver + lite promenader :)

Jag passade även på att äta en lyxig frukost som jag verkligen njöt av, för de närmsta dagarna tänker jag börja att lite successivt gå över lite mer mot sån mat jag kommer äta under programmet för att inte chocka magen totalt på torsdag.



Har provkört alla övningarna i träningsprogrammet idag med, för att se så jag förstår allt och så jag slipper pausa mitt i på torsdag. Det kändes bra så nu ska jag bara öka i hantelvikter och känsla för varje dag med! ;)



Missförstå mig inte, jag vet att jag kommer ha downdagar då jag bara vill ge upp, men det ska jag inte! Jag är laddad till tusen, och jag ska minsann börja ta hand om min kropp ordentligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: