Min träning

följ mig på vägen!

Träningsschema v. 42

Kategori: Veckoscheman.

Måndag - Vila (blodgivning)
Tisdag - Styrketräning
Onsdag - Styrketräning + simning
Torsdag - Styrketräning + Zumba
Fredag - Löprunda
Lördag - IndoorWalking60
Söndag - Zumba + lite styrka

Sammanfattning v. 41 - Jaa ni, bättre än förra veckan i alla fall... "Bara" blivit 1 riktigt ätardag, däremot lite fusk 2 dagar till... Inget socker, men gjorde varma mackor (åtminstone på Rasker) i lördags kväll och åt massa risgrynsgröt med smörgåsar hos mamma igår. Fel tid i månaden på ingång, då kan jag äta hur mycket som helst! Och kroppen är inte nöjd förrän jag gjort det... Blivit i alla fall 3 riktiga träningspass, 1 BodyPump, 1 på gymmet + IndoorWalking och en liten löprunda, sen var det ju vedstaplingen. Denna veckan ska jag minsann jobba mig upp till målet, endast 1 ätardag (förutom ½ fralla idag efter blodgivningen) och alla träningspass (eller i alla fall allra minst 4 om något kommer i vägen)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: