Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 12

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Tonfisk
- Äpple

- Varmrökt lax med fullkornscouscous, gurka & tomat
- Knäcke med lite av laxen

- Fullkornscouscous med köttfärssås på nötfärs
- Knäcke

- Lättkvarg med hallon

Träning

- 5 min löpband (snabbare än vanligt), FF-passets styrka, 2 min rodd (hårdare än vanligt)

Känsla

- Maten har känts lite bättre idag igen, vardag igen ;) Dock tror jag jag är i en liten svacka, inte riktigt lite hög motivationsgad som tidigare. Menmen, jag håller mig och ska så göra i 18 dagar till eller vad det blir =)
- Hann inte med hela träningen då det tog sån tid på InterSport när jag skulle köpa mig ett hantelset till =/ Nu kan jag i alla fall träna tyngre hemma så det kanske jämnar ut sig mot den missade konditionen idag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: