Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 15

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Paprika fylld med kryddig nötfärs, lök & MiniKeso, bulgur, tomat & gurka
- Knäcke med skinka

- Lättkvarg mixat med jordgubbar

- Örtkryddad skinkstek med bulgur, sky & kokt sparris 
- Knäcke med skinka

- MiniKeso
- 1 päron



Träning

- Liten powerwalk (15 min)
- FF-passet

Känsla

- God mat har jag minsann ätit idag :) (tackar Sofia för lunchtipset!) Känt mig lite hungrig idag med, men inte alls som igår. Var skönt med åtminstone en liten morgonpromenad då jag ändå skulle gå och inhandla lite fil till frukosten. Var ett tag sen jag hann nåt extra nu annars känns det som =/ Hade ju tänkt att jag skulle försöka köra något utöver nästan varje dag, men det sprack ;) Tycker inte man har någon tid över nu ändå bara av att träna det man ska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: