Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 16-17

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Dag 16

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Knäcke med tonfisk & lite MiniKeso

- Paprika fylld med kryddig nötfärs, lite MiniKeso & lök, bulgur & kokt sparris
- Knäcke med skinka

- MiniKeso med ½ skivad banan

Från pizzerian
- Kycklingsallad (utan dressingen) med 1 vitt (tyvärr) bröd

- Lättkvarg mixat med jordgubbar (fryst)



Träning

- FF-passet + liten cykeltur hem ca 10 min


Nej, jag är inte så smal som det ser ut på andra bilden...än! ;)

Känsla

- Skrev ju dagen innan att jag hade varit hungrig och sugen hela dagen, och nu kom förklaringen - "fel tid i månaden"... =/ Fasen att det ska förstöra så mycket! Tur att jag stått emot nåt sött i alla fall, men kändes som jag svullade när jag tryckte i mig det (för övrigt ljuvligt goda) brödet till salladen och extramycket "glass" till fredagsmyset. Det kunde ju dock varit mycket mycket värre då det fanns både pizza, chips, massa nötter och marabou-choklad framför näsan på mig!

Dag 17

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Äpple

- Nötfärs, bulgur & tomat
- Knäcke med skinka

- Kotletter i liite sås, 1 potatis & kokta morötter

- Knäcke med skinka
- 1 kiwi

- Gurk- & morotsstavar med dipp (av lättkvarg, vitlök & kryddor)
- Några nötter




Träning

- Familjegympa på Friskis
- FF-passet



Känsla

- Usch, känner mig helt svullen och som att jag gått upp det jag gått ner innan. Nere och konstig. Menmen, finns ju förklaring... Om några dagar känns det nog mycket bättre än innan :)
- Dagens träning kändes faktiskt helt okej! Tro det eller ej, men jag är uppe i 15 armhävningar på tårna. Det trodde jag inte att jag någonsin skulle klara! Har alltid haft så svårt för att göra det på tå! Konditionen kände jag faktiskt för första gången idag att även den tagit sig lite, kunde pusha på mig lite mer framåt slutet än jag brukar.
- Var lite jobbigt då vi var på middag hos sambons föräldrar, de hade gjort goda kotletter i jättegod sås, men jag fiskade upp och åt den med så lite sås det bara gick, så jag tror det blev ganska ok ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: