Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 2

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli
- 2 kokta äggvitor

- Lättkvarg med kiwi

- Spättafilé med bulgur & kokta grönsaker
- 1 knäcke med kycklingpålägg

- Tonfisk
- Äpple

- Minikeso
- 1 knäcke med kycklingpålägg

- Lövbit med fullkornsris & wokgrönsaker



Träning

- FF-passet
- Liten promenad



Känsla

- Har känts helt ok idag med! Kände mig dock galen i morse då jag gick upp (läs; tvingade mig upp) kl 5 för andra dagen i rad bara för att röra på mig... Ville ha det gjort så jag slapp på eftermiddagen på fredagen! Passet gick i alla fall bra trots att det genomfördes innan frukost, och resten av maten har med gått bra! Liite sötsug på eftermiddagen/kvällen, men inte sånt som knappt går att motstå!
- Möblerade om maten lite idag, tog middags-knäcket till sista mellanmålet i stället, och åt det innan vi skulle till simhallen och sedan middagen efter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: