Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 20

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor
- 1 bit galiamelon

- Skinkstek med bulgur & kokt broccoli
- Knäcke med kycklingpålägg

- Lättkvarg med ½ skivad banan
- Knäcke med kycklingpålägg

- Tacogratäng (nötfärs, tacokryddor, lättkvarg, grönsaker) med lite naturella nachochips & sallad

- Lättkvarg med kiwi



Träning

- FF-passet

Känsla

- Idag har det känts riktigt bra igen! :) Nu är det sista tredjedelen och jag ska ge allt! Träningen idag kändes riktigt bra, för första gången kändes faktiskt konditionen ok, sprang hela tiden på ok fart, och när jag körde rodd andra konditionsdelen kom jag 50 meter längre än vanligt. Hade sambon med mig idag och han tyckte det var för lite (ingen) vila i passet, haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: