Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 26

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Lättkvarg med ½ skivad banan

- Vildsvinsskav med champinjoner, lök & bulgur
- Knäcke med kycklingpålägg

- Lättkvarg med ½ skivad banan

- Pepparbiff med bulgur
- Morötter & gurka med lättkvargsdipp



Träning

- Löprunda 3 km (drygt 20 min) + promenad dit & hem (ca 15 min sammanlagt)
- FF-passets styrka med 2 á 2 min crosstrainer mellan seten

Känsla

- Har känts jättebra idag :) Man är peppad för slutet nu och det ska bli spännande att se bilderna! Jag känner dock inte som att det har hänt så mycket, men vi får väl se på lördag :) Ska verkligen försöka ge allt de sista träningspassen nu, känns lite konstigt att det är slut snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: