Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 3

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 stekta äggvitor

- Lite honungsmelon med lättkvarg

- Fullkornspasta med köttfärssås (nötfärs, lök, passerade tomater, kryddor)
- Råkostsallad
- Knäcke med kycklingpålägg

- Tonfisk
- Kiwi

- Tacofärs (på nötfärs) med grönsaker
- Nachochips motsvarande knäcke + bulgur eller dyl.
- Lättkvarg-tzatziki

 

Träning

- Familjegympa på Friskis
- FF-passet
- Kortare powerwalk

Nåt knas med RunKeepern igen, så stämmer inte med farten och sträckan riktigt. Ritade dit det jag gick!

Känsla

- Maten känns verkligen jättebra! Det är definitivt mat som "går att leva på" sen med. Jag är mätt hela tiden och det är inte äckligt. Kanske ska fortsätta med detta sen och bara ha en "ätardag" i veckan... Planering känner jag är A & O, i alla fall när man jobbar och så. Man kan inte bara slänga i sig en macka på fikarasten. Har aldrig haft så mycket matburkar med mig som nu ;)
- Träningen gick helt okej den med. Som sagt är jag inte riktigt vän med cardio-delarna, blir trött så förbaskat snabbt! Menmen, jag pressar mig, och så småningom ska det bli lättare! Jag känner att jag förstärkt mig på plankan redan, orkade bara precis 1 minut första dagen, nu klarade jag 1.10 utan att skaka så mycket. Imorgon kör jag 1.20!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: