Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 5

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- Äggviteomelett med tomat & lök i

Lunch ute
- Salladstallrik med kyckling (sallad, lite frukt & morötter, tog ingen dressing)
- En skiva grovt bröd (då jag inte hade något tillbehör eller knäcke)

- Mango

- Fullkornspasta med köttfärssås (på nötfärs)
- Knäcke med kycklingpålägg

- Lättkvarg med ½ banan



Träning

- FF-passet

Känsla

- Träningen kändes riktigt bra idag, det sög ordentligt! Eller nja, konditionen kändes väl inte så bra, men det är ju ingen nyhet ;) Körde första på crosstrainern och tror inte jag fick upp pulsen riktigt som jag skulle, men jag blev trött i alla fall! Andra konditonsdelen körde jag på roddmaskinen, aj vad det sög i benen där jag redan är seg efter alla benböj. Idag blev det även mina 1.20 på plankan :) Den nya övningen ländes bra i rumpan!
- Lunch ute var inte så lätt märkte jag. Jag tror att jag fick till en hyfsad i alla fall?! Försökte få med alla delar och inte något fettrikt.

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Jahadu. Men det är ju mer bra fetter och protein i gulan :-) tänk på att om du inte äter kolhydrater till exempelvis äggula så binder kroppen inget fett :-)

    2011-09-06 | 01:08:40
    Bloggadress: http://zunkovicphoto.blogg.se/
  • Fia säger:

    SV: ja, planering är ett måste annars blir det som du säger, inge bra.. och i vanliga fall är det väl okej ibland. Men nu när man ska äta sockerfritt och fettsnålt, så är det svårt att bara slänga ihop nåt.



    Hur gör du din omelett? bara äggvita med lök och tomat eller blandar du i ost, mjölk lr nåt annat?

    2011-09-08 | 19:27:43
    Bloggadress: http://maximilian06.blogg.se/sofia

Kommentera inlägget här: