Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 6

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- 2 kokta äggvitor

- Fullkornspasta med ugnsstekt lax, gurka, tomat & lök

- Lättkvarg mixat med hallon
- 1 knäcke med kycklingpålägg

Födelsedagsmiddag för mamma
- Stekt oxfilé, bulgur, sallad & lättkvargs-tzatziki
- 1 knäcke med skinka

Efterrätt
- Lättkvarg mixat med jordgubbar + färska jordgubbar



Träning

- FF-passet i lugn nivå

Känsla

- Vaknade upp med halsont idag, jippie... Blev ingen direkt cardio p.g.a. det, tog en promenad som cardio, och körde styrkeövningarna lite lugnt, så träningen blev gjord i alla fall!
- Maten har gått super även idag :) Verkar inte som min sockerabstinens kommer komma... *peppar, peppar* Jag känner mig inte ens speciellt sugen på något onyttigt än så länge, känns bara bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: