Min träning

följ mig på vägen!

Utvärdering v. 36-38 + nytt veckoschema

Kategori: "Rehab" efter graviditet. Motivation, prat & målsättning. Veckoscheman.

Det är nu fyra veckor sedan jag skulle börja med mina promenader m.m. Knip- och magövningar har jag skött helt ok, har nog glömt ett par dagar, men skött det de flesta. Promenaderna har det ju blivit väldigt tyst om i bloggen efter första veckan, men har faktiskt gått en hel del, om än mindre än jag hade tänkt mig. Har i alla fall gått mycket småsträckor, fram och tillbaka till förskolan och så, så har gått nästan vare dag. Längre promenader har det dock bara blivit några få, då min lilla bebis inte är så förtjust i vagnen alla gånger... Och ja, allt ska jag väl inte skylla på henne heller, jag har väl helt enkelt struntat i det vissa gånger med.
 
Den 4:e oktober startar även jag - i lag Let´s walk - TappaTrampet. Så då tror jag att motionsmotivationen blir litegrann större med :)
 
Veckoschema v. 39-40

Per vecka:
 
- Promenader x 5
- Knipövningar x 7
- Magspänning på pilatesboll x 7
- Plankan (3 st) x 7
- DVD-träning, Träning efter graviditet x 2

Kommentarer


Kommentera inlägget här: