Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 130424

Kategori: Konditionsträning.

Igårkväll, egentligen alldeles för sent för att träna, fick jag till ett löppass. På träningsschemat inför Tjejmilen som drar igång denna veckan stod det 4 km på 31-32 minuter. Jag lyckades bra med att hålla mig till rätt fart, när hon i lurarna sa 4 km var tiden på 30.30. Perfekt!
 
Jag sprang ganska lugnt och klarade springa lite mer än de tidigare gångerna kände jag. Jätteskönt! Som vanligt gick jag lite i början + i slutet, och så lite inför långbacken på mitten som jag till och med orkade fortsätta springa efter igår, och blev alldeles stolt över mig själv ;) haha. Nu jobbar vi på!
 
 
Väl hemma blev det plankan, 1.10 + 1.20. Förbaskat bra om jag får säga det själv! Myyycket pannben låg det bakom de där...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: