Min träning

följ mig på vägen!

Hemmaträning 130724

Kategori: Motivation, prat & målsättning. Styrketräning. Vägningar & mätningar + kroppsbilder.

I onsdags tyckte jag det var dags att ta tag i mig själv lite då denna lediga vecka inte blivit sådär på topp med varken mat eller träning, när man väl har tid. Men, inget dåligt samvete för det, man behöver vila också :) Sommaren är dessutom svårt, och mitt mål för den är bara att hålla mig i den form jag var då den började, och inte lägga på mig i fett eller tappa i styrka och kondition.
 
I alla fall, varken jag eller sambon var sugna på gymmet i värmen, så vi bestämde oss för träning hemma i trädgården. Jag satte ihop några stationer till mig själv som jag körde, i tre varv. Det blev 8 stationer, med bland annat hopprep, utfall, benböj, plankan och bicepscurls. Körde varje station i 45 sek och efter ett och två varv vilade jag ca 1 minut. Blev inget speciellt långt pass, men absout bättre än inget!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: