Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 130626

Kategori: Styrketräning.

Skulle egentligen sprungit idag efter jobbet, men då sambon frågade om jag skulle med till gymmet möblerade jag om lite i schemat i stället och åkte med dit. Var så förbaskat trött innan efter 2 väldigt tidiga morgnar, men piggnade till lite väl där och fick till ett helt ok pass. Piggare nu efter än innan :)
 
OBS till mig själv - i stan! Lite annorlunda med vikterna på maskinerna...
 
Uppvärmning
Cykel 5 min motstånd 6
 
Styrkepass (armar, axlar, bröst)
Axellyft åt sidan 7 kg 3x10 reps
Bicepscurls 1-arms 7 kg 3x12 reps/arm
Tricepspress hantel 7 kg 3x15 reps
Bröstflyes 7 kg 3x12 reps
Axelpress maskin 20 kg 3x15 reps
Tricepspress rep multistation 15 kg 3x12 reps
Bicepscurls rep multistation 10 kg 3x12 reps
 
Bål-/stabilitetsträning
Benkast med sambon
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: