Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 130315

Kategori: Styrketräning.

Fredagsmys = gymmet ikväll. Hinner man inte resten av dagen så ;) 20-21 var jag och lillebror där. Behöver jag säga att vi var ensamma?!
 
Styrkepass (armar, bröst, axlar)
Bänkpress 22.5 kg 2x12 reps, 25 kg 12 reps
Hammercurls 6 kg 12 reps + Tricepspress 6 kg 12 reps x 3
Axellyft åt sidan 4 kg 12 reps + Bröstflyes 5 kg 12 reps x 3
Bicepscurls med Z-stång + 2.5 kg 3x15 reps
Alternerande axelpress 6 kg 3x12 reps / sida
 
Bål-/stabilitetsträning
Plankan i tabataintervaller, sista med benindrag
 
Fredagsmyset då jag kom hem - proteindrink, choklad & kex :)
 
Och här har vi min spännis till lillebror... 15 år och kajakpaddlare.

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Jag kan följa med dig någon gång och förhoppningsvis komma med lite tips? Vill du? Och vice versa såklart!

    Har inget gymkort, men man kanske kan köpa en gångs? Kanske att Mamma boot camp drar igång nu snart med, har fått lite fler intressanter och då bli det ju den träningen också :)

    2013-03-16 | 00:11:10
    Bloggadress: http://blogg.loppi.se/josefines

Kommentera inlägget här: