Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 130516

Kategori: Konditionsträning.

I torsdags skulle jag ut och springa en runda. På träningsschemat stod 4 km på 27 minuter, och jag kände att det kommer ju inte vara några problem. 4 km känns ju inte så långt längre... Men, redan under första kilometern kände jag att benen inte alls var med mig, och inte flåset heller. Jag tog mig runt den planerade rundan, men fick gå flera gånger då jag inte orkade mer. Ändå tvingade jag mig att springa flera gånger också. Tiden blev därför inte någon höjdare, men jag var ute och kämpade åtmistone.
 
Men till det tråkigaste... Jag fick jätteont i benhinnorna, så får försöka avvakta lite med löpningen någon vecka till och försöka köra cykel & crosstrainer så länge!
 
Det var inte 5 km utan ca 4.6, den hoppade till lite i början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: