Min träning

följ mig på vägen!

Denna jäkla sjuka!

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Motivation, prat & målsättning.

Ja, här inne är det tomt som ni märker... Jag blev ju förkyld i samband med överansträngningen i foten, och skiten vill bara inte ge med sig! Jag har kört ett lättare styrkepass, och ett intervall gång-/löppass den senaste månaden, det är allt... 

Ett par dagar efter löprundan blev jag värre i hostan, fick andningsbesvär och massa slem. När jag jobbade i tisdags natt tvingade läkaren på jobbet mig att uppsöka vårdcentralen idag eftersom jag lät så illa i lungorna och jag går nu på kortison några dagar. Förhoppningsvis ska det ge med sig på riktigt nu! 


På grund av ingen träning har även maten blivit lidande. Det går liksom lite hand i hand för mig. Men idag, äntligen, blev det ordning med det igen, med bra mellanmål och så. Det har varit helt katastrof under tiden jag varit sjuk, mackor hit, fika dit och godis lite på det. Det märks på både känslan i kroppen, arbetsbyxorna och även psyket. Jag gillar ju när jag äter bra mat!  

Så träningen med allakantrana-Ida har legat på is ett tag och jag kommer vara i sämre form än tänkt när vi kommer igång. Så himla surt... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: