Min träning

följ mig på vägen!

Och nästa mål är...

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Motivation, prat & målsättning. Veckoscheman.

Jag lovade ju förra veckan att jag skulle "outa" nästa mål här i bloggen idag, och hintade om att det kommer bli en rejäl utmaning. Det kommer det verkligen, jag är nämligen anmäld till Göteborgsvarvet 2014! Det ni ;) Jag som tyckte milen var jobbig och dessutom bara har sprungit en mil ett par gånger, ska nu (eller ja, i maj) springa 2,1 mil... Herrejisses, vad har jag gett mig in på!
 
För att reda ut detta på ett okej sätt, har jag tagit lite hjälp. Jag har anlitat Ida som driver bloggen Alla kan träna för coachning, och hon har lagt upp ett träningsprogram till mig som börjar gälla idag. Jag kommer fortsätta med min styrketräning två gånger i veckan, och på detta även springa tre. Jag hoppas på att lyckas få in detta utan problem, i alla fall nu tills jag börjar jobba igen den 1 november efter mammaledigheten. Därefter kanske jag / vi får revidera lite, det får vi se då!
 
Idag är det i alla fall "mjukstart" med styrketräning ikväll. Morgondagens löpning har jag redan lite ångest för, haha!
 
VAD har jag gett mig in på?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: