Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet (tabatapass) 140208

Kategori: Konditionsträning. Styrketräning.

I morse direkt när jag vaknat slängde jag i mig ett ägg och gick bort till gymmet för ett pass kondition och mage. Bestämde mig för Tabataintervaller som upplägg, och körde varannan kondition och varannan mage/core. Gick faktiskt riktigt bra och känner redan lite ömhet i magen ;) Det var gott med en ordentlig frukost när jag kom hem!
 
Omgång 1 (uppvärmning)
Crosstrainer motstånd 8, relativt snabbt / sakta
 
Omgång 2
Mage maskin
 
Omgång 3
Cykel motstånd 8, snabbt / sakta
 
Omgång 4
Sidoplankor
 
Omgång 5
Löpband lutning 0,5% 13 km/h
 
Omgång 6
Plankan med benlyft
 
Omgång 7
Löpband lutning 10% 9 km/h
 
Omgång 8
Benlyft på dipsställning x 4, plankan x 4
 
Omgång 9
Löpband lutning 1,5% 13 km/h
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: