Min träning

följ mig på vägen!

Hemmaträning 140214

Kategori: Styrketräning.

När jag vaknat igår efter tredje nattens jobb var jag egentligen inte det minsta sugen på det planerade styrkepasset och eftersom sambon dessutom fick rycka in och jobba och jag hade vädigt kort om tid (=hann inte till gymmet) var jag väldigt sugen på att strunta i det. Jag tog mig i alla fall i kragen och körde ett litet kort och relativt lätt pass hemma, så mycket bättre än ingenting! Planen var ju armar, axlar, bröst och lite mage, så det fick det bli!
 
Dips mot soffbordet 3x12 reps
Armhävningar (på tå) 3x12 reps
Plankan 3x45 sek
Alternerande bicepscurls hantlar 3x20 reps/sida
Sidoplankor 3x30 sek/sida
Alternerande axelpress hantlar 3x12 reps/sida
Tricepspress hantel 3x20 reps/sida
 
Dagens enda hjälpmedel - hantlar på ... tror det är 4 kg, och ett bord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: