Min träning

följ mig på vägen!

Målsättning 2014

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

När jag kollade igenom telefonen idag kom jag på att jag glömt dela med mig av årets målsättning som jag skrev ner när jag var på uppstarten inför årets Tjejplan till Tjejmilen.
 
Vision
MÅ BRA!
 
Mål
- Tjejmilen 6/9 2014 på under 60 minuter, helst ~57 min
- Trivas med min kropp utseendemässigt
- Känna mig stark och uthållig
 
Delmål på vägen
- Ta mig runt Göteborgsvarvet i maj, i mestadels springande tillstånd
- Få in träningen till en mer naturlig del i vardagen (vilket jag redan känner att jag kan bocka av lite, den bara finns där, skönt!)
- Inte tycka det är en uppoffring att äta bra mat (även där på god väg, tycker oftast vi äter godare mat nu när den är planerad, och så har jag ju min en dag i veckan när jag äter annat gott)
- Genomföra i alla fall 4 träningspass alla (friska) veckor
- Kunna göra 3 hela dips sista mars, 10 innan året är slut
- Kunna göra en riktig chin innan sista maj, 5 innan året är slut
 
Så, ingen återvändo! Nu kör vi 2014!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: