Min träning

följ mig på vägen!

Äntligen träning!

Kategori: Motivation, prat & målsättning. Styrketräning.

Igår eftermiddag var jag på gymmet med sambon! Äntligen säger jag bara! Jag är fortfarande inte bra i lungorna, men troligen är det någonting astmatiskt / allergiskt, då jag gjorde en lungröntgen i början av veckan och den inte visade något. Så, nu tänkte jag börja träna lite smått, utan att köra någon hård kondition förrän jag vet vad det är. Gbg-varvet är ju bara några månader bort, jag skulle ju vara i superform tills dess :( 

I alla fall, gårdagens pass: (inte helt säker på vikterna)

Tricepspress med hantel, 6 kg 2x12 reps per arm
Bröstpress med hantlar i nedåtlut 5 kg 2x12 reps
Bicepscurls med vrid 5 kg 2x12 reps
Axelflyes 4 kg 2x12 reps 
Marklyft 30 kg 2x12 reps 
Benindrag på pilatesboll 2x15 reps
Enbens höftlyft 2x30 sek per ben
Höftlyft med fötterna på boll ca 20 st
Benböj i smithmaskin +20 kg 2x12 reps 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: