Min träning

följ mig på vägen!

EasyLine 140104

Kategori: Gruppträning. Styrketräning.

Idag var jag på ett pass EasyLine på morgonen, tillsammans med mamma. För er som inte vet så är det stations-styrketräning, med lite puls också. Här har vi ett par olika varianter, med styrka eller puls som inriktning, och idag var det styrkevarianten som tur var eftersom jag inte vågar köra så mycket kondition än med lungorna. Men, det blev rätt mycket puls kan jag säga ;)
 
Man kör varannan övning (45 sek) maskin och varannan övning på golvet, utan vila förutom då man snabbt byter över. Första varvet blev golvövningarna rygglyft, planka och planka med benförflyttning, andra varvet benböj, utfall och så snabba höga knän. Började nästan känna mig lite yr innan sista övningen, men då var det så lite kvar så jag körde på. Skönt efteråt att ha tagit ut sig!
 
Känns okej nu med, men är lite hostig och rosslar lite, men det är jag ju ofta utan träning med så...
 
Stulen bild som jag googlade fram, inte riktigt lika luftigt och snyggt i vår lokal dock
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: