Min träning

följ mig på vägen!

Hemmaträning 140120

Kategori: Styrketräning.

Idag när jag vaknat efter nattjobbet hade jag egentligen planerat att ta mig till gymmer innan jag skulle hämta barnen, men eftersom det tog lite tid och vakna till och innan jag hade ätit och så, fick jag inse att jag inte skulle hinna. Men så tog jag mig i kragen, och i stället för att vänta ut tiden fick jag till ett pass hemma i stället!
 
Det blev lite cirkelträning med 4 övningar, i 7 omgångar. Varje övning i 45 sek, 10 sek vila mellan och 30 sek efter varje varv. Hann bli supersvettig trots det relativt korta passet på 26-27 min!
 
- Benböj
- Plankan (fick sätta i knäna ett par ggr)
- Upphopp på soffan
- Armhävningar (började alla på tå, men fick göra mestadels på knä)
 
 
Appen "Seconds" var det perfekta hjälpmedlet idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: