Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140127

Kategori: Konditionsträning.

Ikväll innan jobbet bestämde jag mig för att åka och springa lite på löpbandet, känna efter lite hur det kändes att springa igen efter mitt långa uppehåll. Och tro det eller ej, men det kändes faktiskt helt okej! Jag hade bestämt mig för 3 km i streck, utan att ge upp efter en bit för att hjärnan blev trött, och så blev det. Jag ville strunta i det många gånger, men icke!
 
Körde hela passet på 1% lutning, och till största delen på 9 km/h.
Men, efter 2.2 km gasade jag upp till 9.5, efter 2.6 till 10 och efter 2.8 till 10.5. Lite spurt måste man ju ha även om jag hade tänkt jämn-farts-pass ;)
 
Så jäkla nöjd!
 
 
 
Avslutade sedan med lite plankan med benförflyttning i tabataintervaller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: