29 sept 2009 - Ny bebis
Det blev ingen träning igår. Mejis ville inte att jag skulle träna på eftermiddagen så jag fick gå med på det ;) Meen Julia fick med mig ut på en liten promenix i alla fall så vi gick en sväng här hemmarunt i ca 40 minuter, och sen gick jag och sambon ner till hans föräldrar på kvällen, så blev ca en timme promenad igår, skönt!

Maten har gått bra både igår och idag, lyckades motstå kakan hos hans föräldrar igårkväll och har skött mig bra ;) Idag blev det stekt ägg och ett par köttbullar till frukost, lunch 1 avokado med ishavsröra och middag köttfärs"paj" alá LCHF (botten av ägg och grädde). Gott har det varit alltihop! Var även på BodyCombat ikväll igen, gick super förutom att jag blev akutkissnödig mitt i och fick springa ut :P Nu till kvällsmat blev det lite keso och banan för att ladda batterierna igen! Meja var hos sin morfar och Ewa medan vi tränade, och hon hade vänta sig från rygg till mage i babygymmet nu med, svårare än sängen ju! :) DUKTIG!

Jag och Mejis var och handlade idag också, hon har verkligen inte varit på sitt bästa humör idag, och såna här dagar är faktiskt sällsynta. Hon har börjat gråta flera gånger utan synbar anledning. Min lilla tjeja :( Herregud, börjar bli lite rädd att hon börjar få tänder redan :S Har funderat om det ett litet tag, eftersom hon dreglar massor och verkligen biter på både sina och mina fingrar, men tänkte att det var alldeles för tidigt. Sen fick vi höra av Mattias farbror idag att hans kusin tydligen fick tänder redan vid 2½ månad, och vi kände efter lite nu ikväll och där nere på ena sidan är det mkt "hårdare" i tandköttet eller hur man ska säga. Uuuuha hoppas inte det kommer än. Stackars stackars brösten... Jag som kunnat köra utan amningsnapp nu ett par dagar...

Vi var och hälsade på Mattias nya kusin idag =) Söötnos! Jisses så liten jag tyckte hon var, och ändå större än vad Meja var när hon föddes... Men vad fort man glömmer, otäckt ju! Hon var inte då glad av sig bara :P Undrade lite innan hur Meja skulle reagera och hon blev rädd för henne :P haha, sötnos! Hon kollade lite på henne först, men när Midna började gråta blev Meja jätterädd och när jag höll fram henne mot henne fick hon nästan panik.. Aja, här kommer lite bilder på lilla underverket, jag ska sova nu! (Kolla in min rädda lilla tjej på bild 3 ;P)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress