Me&I-party
Förut, när barnen var mindre, hade jag Me&I-party hemma i princip varje säsong. Nu var det några år sedan senast, så jag tänkte att det var dags igen. Förra söndagen hade jag bjudit hem lite folk för att titta på kläder och fika! 
 
Tyvärr tycker jag kläderna från Me&I har blivit lite tråkigare under de senaste åren. Jag gillade dem mer förut, då allt kändes unisex och det var lite mer färger och så. Det känns som att det gradvis blivit lite mer könsindelat och ”vanligt” faktiskt. En del fint fanns det förstås ändå! Och jag fick en väldigt mysig poncho i värdinnegåva. 
 
 
Till fika bakade jag frallor på morgonen, och dagen innan hade jag gjort en pecanpaj och hallongrottor. Det blev faktiskt väldigt bra allting! 
 
Barnen hittade varsitt plagg direkt som de fastnade för, och som jag beställde i hemlighet till dem. Bild kommer när kläderna kommit! Dessutom gillade både jag och barnen en annan serie som deras kära mormor beställde - kommer bli såå fint! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress