Jag 30 (!) år
Helt galet - 30 år! För "några" år sedan (känns det som) lät 30 tokgammalt, och det kändes som att när man kom dit var livet i princip slut. För det var ju nyss som jag gick på gymnasiet, typ. Det tåls att upprepas, fasen vad tiden går fort! Och nu vet jag ju att livet är långt ifrån slut vid 30, det har ju liksom nyss börjat! Men lite konstigt känns det, att börja bli "gammal". Jag känner ju mig så ung, jag gick ju som sagt nyss på gymnasiet. Att det är 11 år sedan jag tog studenten känns helt främmande.
 
En födelsedag för x antal år sedan. Vad kan jag ha fyllt här - 2?
 
Jag fick i alla fall en bra dag, väcktes upp på morgonen av M och barnen med lite te och kex, då mamma och de skulle komma med frukost en stund senare. Fick tokbra present av M, en alldeles valfri resa, barn- och manfri när jag slutat amma. Har lite planer minsann, mer om det en annan dag!
 
 
Väl uppe kom som sagt mamma och de med frukost, så gott att bli serverad i sitt eget hem! Fick presentkort på MIO, en kokbok m.m. och så en systerkväll av lillasystern, med middag och Pernilla Wahlgren-show. Alla är så fina!
 
Det blev en lugn hemmadag, och på kvällen sen blev det lite bubbel i alla fall för att festa till det lite. Fest hade vi ju tidigare i somras (filmfesten), och det var ganska skönt att ha allt avklarat nu.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress