Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 140627

Kategori: Styrketräning.

Igår eftermiddag var jag och sambon på gymmet tillsammans igen, och då jag egentligen redan gjort alla veckans styrkepass bestämde jag mig för att köra ett till för rygg och biceps. Första veckan på ett tag som jag börjat känna att träningen är rolig igen och att jag faktiskt vill träna, så lika bra att passa på!
 
Alternerande bicepscurs med vridning med hantlar, 10 kg 4x7 reps/sida
Rodd i cablecross, 64 kg 4x7 reps
Biceps i cablecross (från båda sidorna, knästående), 10 kg 12 reps, 14 kg 3x8 reps
Latsdrag maskin, 45 kg 4x7 reps
Bicepscurls med liten stång, +15 kg 4x7 reps
*Rygglyft på ställning med viktplatta, 15 kg 4x12 reps
*Sidolut med viktplatta, 15 kg 3x15 reps/sida
Planka med armar på bräda, 3x1min15sek
Statisk situp, 45 sek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: