29 dec 2009 - Tatuerad

Kikar in en snabbis innan läggdags bara...

Igår var vi och nyårshandlade lite jag och Meja =) Blir nyår här med Caroline och Roger och deras Tintin (hunden), blir nog supertrevligt tror jag =) Ska bara förbi systemet imorgon med och införskaffa lite champagne och cider så är det klart sen. Kanske något vin till maten med...? Får la se... Blir nog gooootte i alla fall!

Idag har jag blivit tatuerad :D Planerat denna sen Meja var nyfödd, och innan dess med tror jag, och nu är det gjort! :) Jag är supernöjd, den blev lite större än jag tänkt, men när hon hade skissat på det på armen så var den så fin så jag ville inte ändra. Gjorde förbannat ont bara där på armen, ajaj!! Sista kvarten höll jag på o svimma nästan men då visste jag ju att det nästan var klart. De andra jag har har inte gjort så ont, har inte tyckt de gjort speciellt ont alls faktiskt.



Mitt gull i förrgår, och så den nya tattoon =)

blommigatjejen från FL

oj den var riktigt snygg tatueringen vill ha!!!

Maliiin

Åh vad fin. Killen ska med göra ett litet handavtryck och skriva Saga på underarmen :)

Linda

Den var verkligen jättefin! Kul att alltid ha henne med ;)

Gott Nytt År!!

emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

sv: är inte jag som begärt det utan är pappan till honom som gjort det.

Melinda - Mamma till Maja ♥

åååh, jag ska också tatuera in Majas namn!

Alfva

Coolt! :)

Vet du, Gran Canaria är inte helt fel det heller, när vi har varit hemma några veckor kommer jag också vilja åka bort igen. Och igen. Och igen.

Tobbe A (:

Nice tattooo :) vart gjorde du den? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress