27 juni -09 - 1 månad kvar?! :/
Jag bara älskar detta påhitt med semester. Bara gå hemma o dega mot betalning, nice ;)
Glömde ju skriva sist att vi hade lite besök o en mycket trevlig kväll i tisdags. Caroline, Roger, Linda, Markus och lilla Tindra var här. Vi åt grillade spareribs, fläskytterfilé och flintastek, med potatissallad och lite goood fetaostsallad. Sen blidde de jordbubbar o melon med glass oxå :) hade i alla fall mycket trevligt, och jisses vad varmt det var ute :P Kunde knappt sitta där ju ;)


Tindra, den lilla sötnosen =) och mina ben :P

I torsdags blev det växjö med mattias o hans family. Lite shoppingtur :) Klarade av o gå där bättre än jag trodde faktiskt, trodde jag skulle behöva gå o sätta mig ungefär hela tiden, men gick ganska bra =) Hittade i alla fall en ny träningsväska (gosh, längtar faktiskt som f*n efter o börja träna sen, trodde jag aldrig jag skulle säga!), en amningströja, hallonbladste som ska vara bra för o träna livmodern nu (jotack, sammandragningar blev det ännu mer av det!) och ett par flipflop. KUL bara att igår när jag skulle ta på flipflopen så har jag fått 2 vänsterskor i lådan =( Inte direkt så jag kollade de, kollade bara så de var rätt färg o rätt storlek på dem sen tog jag den lådan de var i ju. Vill inte åka tillbaka till växjö o byta direkt heller, kostar ju fan mer än skorna o bara köra :P så ska ringa dem på måndag o se om man kan skicka eller något ist.

Utebadet igår en sväng, bränna lite. Blev inget bad dock för när mattias väl kommit dit efter träning o så och jag var tillräckligt varm för o bada så kom det massa moln och blev kallt så då ville jag inte längre :P blir så kallt o komma upp då!

Idag är det 1 månad kvar till bebis ska komma enligt ultraljudet, och enligt de "vanliga" så är de 3 veckor. Hoppas ju såklart på det sistnämnda, eller lite mindre till kanske ;) Mattias pappa är dock i indien nu, åkte igår o ska vara iväg minst 3 veckor så han o hans mamma tyckte jag skulle knipa. Men som jag sa, vill bebisen komma ut tidigare så tänker jag minsann INTE knipa, är trött på detta så det räcker :P
Lena Persson

Pojke 14/7

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress