110829 - Praktikintro

Igår jobbade jag som sagt på eftermiddagen/kvällen, och det gick faktiskt över förväntan! Fick mig ett ordentligt beröm-samtal innan hemgång, och det värmde otroligt mycket!! Det är så skönt att faktiskt få höra om man kan eller inte :P Man vet ju faktiskt inte annars!

Under tiden jag var på jobbet byggdes det flitigt på lekstugan här hemma:

Kommer bli så mysigt! ♥ Golv, tak, fönster & golv kvar, sen färg då :)

Idag bestod förmiddagen av lite promenerande, lämnande av Meja och kort träning innan det på eftermiddagen var dags för introduktion på gyn! Än så länge känns det bra, vi får väl se om det gör det på torsdag också då jag gått första dagen ;) De jag träffade på verkade trevliga i alla fall, och "min" T3:a också! Jag fattar inte att det delvis är jag som ska handleda nu, knasigt!

Sedan har jag och Mejan bara myst hemma, trötta båda två. Ska alldeles strax snabbstäda lite här tills baby kommer hem, sen är vi lediga i 2 dagar tillsammans, halleluja!! IKEA?! ;)

Avslutar med att bjuda på lite bilder från förra veckan jag inte lagt upp!


Någon hittade babypudret ;)


Kantarellmackor till fredagsmys!

Förresten! På torsdag börjar fitnessfighten för mig och många andra, och kommer pågå under hela september! Mer om det kan du läsa här!

Erica

Heej..

Ja ja ska köra nu i september ja också.

Min dotter fyllde två 7/6..

Ser att du har en liten söting också :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress