- Vecka 29

Vikten ligger nu på +5 kg, och trots att det kanske inte är så mycket egentligen känner jag mig ungefär som en valross ;) Känner mig bara allmänt tjock. Har i princip slutat röra på mig också utom lite små korta promenader till och från förskolan och så, och jag tror att det spelar in i själva känslan.



Jaja, slut på klagandet. Full fart är det i alla fall i magen för det mesta. Tror att denna lill* är vildare än Meja var i magen, den är jämt vaken, dag som natt ;) Med henne har jag för mig att morgnarna var mesta vakentiden!

Alfva

Du ÄR jättefin! Men den där känslan känner jag igen, jag gick ju inte upp mer än 7-8 kilo och ändå kände jag mig som en valross. Fast jag VET att så inte var fallet.. .;)



Så spännande nu! Kram

Linda

Hihi, du verkar liten i jämförelse med min stora gravidmage!

Jag förstår att du inte kan vara med på lopp - men det finns ju fler lopp - nästa år! Vore så kul att ses! :D

Melinda - Mamma till Maja ♥

Fasiken så fort det går för dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress